Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

رضایت مشتری CRM

چگونگی رویکرد تماس فقط برای CRM

چطور در رویکرد ارتباطی CRM به طور مکانیکی استفاده می کنید؟ در حالت ایده آل، از ابتدا در اولین روزی که CRM خود را فعال می کنید، از آن استفاده می شود. اکثر ما، درست است که تقریبا 99.8 درصد از ما، فرصتی برای ایجاد یک CRM جدید را از ابتدا بدون داده های مخرب نداریم. این پست شما را از طریق تجربیات من به ارمغان می آورد و در مورد چگونگی انتقال به یک رویکرد تماس فقط به CRM فکر می کند. قبل از اینکه این پست را بخوانید، اگر "CRM را نداشته باشید (فقط از مخاطبین استفاده کنید)" را خوانده اید و "چالش های عدم استفاده از ارتباطات در CRM خود: داده ها و فرایندها" را بخوانید، ابتدا آنها را بخوانید. آنها این پست را در زمینه قرار می دهند. آیا این پست همه چیز شما را باید در مورد فکر می کنم؟ احتمالا هیچ اما، آن را به شما بسیار کمی فکر می کنم، و احتمالا بیش از شما در حال حاضر.

نرم افزار CRM
نرم افزار CRM

مدیریت اطلاعات هنگام در نظر گرفتن یک رویکرد فقط برای تماس با CRM
مدیریت اطلاعات، حکمرانی و سیاست مستقیما بر توانایی شرکت در موفقیت یک رویکرد ارتباطی تنها با CRM تاثیر می گذارد. موارد کلیدی که در این زمینه تمرکز دارند عبارتند از:


ایجاد حساب
شرکت ها هر روز از هر هفته تشکیل می شوند و در نتیجه احتمال دارد که شرکت هایی با شمار زیادی حساب ها تعداد کمی از آنها را از بین ببرند. حتی اگر شرکت شما دارای یک استراتژی حسابداری خالص هدف باشد، باید حسابهای جدیدی در CRM شما ایجاد شود. این یک قاطعیت است. چالش این است که حسابهای تکراری همراه با حسابهای خرابکار ایجاد شده و باعث ایجاد مشکلاتی در ارتباط با مسیریابی و ارتباطات و نیز گزارش دادن می شود. شما ممکن است، مانند برخی از شرکت ها، از ایجاد حساب های در CRM در نظر بگیرید و ایجاد یک حساب کاربری جدید را از طریق تعداد محدودی از افراد انجام دهید. این یک اشتباه است این تنگنا را ایجاد می کند و تکرارهای بیشتری را برای مدیریت کتاب خود در خارج از CRM مدیریت می کند. در عوض، هنگامی که یک حساب ایجاد می شود، یک فرآیند باید وجود داشته باشد که در آن حساب های جدید، حداقل در سطوح پرسی، توسط تیم عملیات مورد بررسی قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود آن الف) یک کپی نیست و ب) مطابق با استانداردها است. برای استانداردها، خارج از چیزهای کلیدی مانند آدرس وب و آدرس، مطمئن شوید که استانداردهای شما به وضوح نشان می دهد که چگونه و چه زمانی از سلسله مراتب حساب استفاده می شود (و به ویژه اینکه چگونه آنها مجاز به استفاده می شوند)، و مطمئن شوید که این موافقت نامه به طور مداوم به سازمان فروش کل

این بررسی ممکن است یک بار در هفته یا هر هفته دیگر، اما حداقل یک بار در ماه انجام شود. این فرایند بررسی با یک گزارش ایجاد حساب جدید فعال خواهد شد که حسابهای جدید ایجاد شده اخیرا (به عنوان مثال، 35 روز گذشته) را مشخص می کند و حساب های ایجاد شده توسط عملیات را حذف می کند.


تماس با حکومت
ما فقط نگران ایجاد حساب نیستیم، ما همچنین نیاز به نگاه کردن به قرار دادن تماس. یک گزارش ایجاد کنید که به مخاطبین "خارج از منزل" نگاه کند، به نظر می رسد که آنها در حساب کاربری درست هستند، مانند یک مخاطب که آدرس ایمیل ریشه (به استثنای ایمیل های شخصی) با آن دسته از مخاطبین دیگری که تحت حساب کاربری نیست مطابقت دارد. همچنین یک گزارش دوم ایجاد کنید که مخاطبین تازه ایجاد شده و اخیرا منتقل شده را شناسایی کند. اطمینان حاصل کنید که عملیات از طریق این گزارش ها یک بار در هفته اسکن می شود تا اطمینان حاصل شود که مخاطبین به درستی در حساب های مناسب قرار می گیرند.


قابلیت جستجو و مرتب سازی
همه مخاطبین برابر نیستند. برخی از آنها بسیار مهم هستند و مدیریت حساب با آنها به صورت هفتگی / ماهانه صحبت می کند. دیگران مخاطبین هستند که مربوط به حساب هستند اما اهمیت استراتژیک کمتری دارند. در ارتباط با CRM ها و گزارش دادن، تمام مخاطبین را با یکدیگر مقایسه نکنید. سطوح مخاطبین مهم را برای مدیریت حساب و فروش به بالا؛ آنها را دفن نکن. یک "فیلد نوع تماس" ایجاد کنید که نشان می دهد اگر یک مخاطب یک مخاطب اصلی، مدیر و غیره باشد و از این فیلد برای به روز رسانی نمایش تماس با حساب استفاده کنید.


مردم دیگر در این شرکت نیستند
مردم بازنشسته می شوند، مردم می میرند، و مردم هر روز به سازمان های جدید حرکت می کنند. این اتفاق می افتد بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شرکت شما از رهبری استفاده می کند و یا استاندارد سازی یک رویکرد فقط برای تماس با CRM. با این حال، هنگامی که استاندارد سازی در مخاطبین است، تمایل دارد دیدگاه ها و قابلیت استفاده از CRM خود را بیش از آنچه که شما از رهبران استفاده می کنید، تحریک کند. بنابراین، مطمئن شوید که شما راهی برای شناسایی منابعی که دیگر در شرکت وجود ندارد و راهی برای تکرار (و بازاریابان) به راحتی این مخاطبین را از دیدگاه ها و گزارش ها حذف کنید.

Back to home page
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post